Opublikowane niedawno wyniki badań renomowanego Instytutu Content Marketingu (CMI) ”B2B Content Marketing: 2015 benchmarks, budgets and trends” ukazują ogromne znaczenie skutecznego content marketingu dla firm, wyzwania, z jakimi to się niejednokrotnie wiąże oraz zalecane metody postępowania.
Jak wiadomo – dobra organizacja to połowa sukcesu, co bez wątpienia potwierdza się także w przypadku regularnego publikowania treści w Internecie. Tylko ten, kto dostarcza swoim czytelnikom i Google na bieżąco treści wysokiej jakości, ma gwarancję, że jego wysiłki w ramach content marketingu przyniosą pożądane efekty.
O reklamie natywnej dyskutują obecnie eksperci od treści internetowej: czy serwisy informacyjne stać na to, by ignorować to rosnące w siłę źródło dochodów i kliknięć? A może lepiej unikać tego typu zawartości jako prowadzącej czytelnika na manowce i nieetycznej?
Treści zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek czy dobry content? Jedno i drugie! W Niemczech użytkownicy miesięcznie wpisują w wyszukiwarce słowo "Pies" 5 milionów razy (dane z 2013r.). Po co nam ta wiedza?
5 pytań, które pojawia się podczas tworzenia skutecznego, firmowego bloga
Firmowy blog może odegrać kluczową rolę w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa. Jest on składową korporacyjnego sukcesu, dlatego nie powinien być tworzony na chybił trafił. Jasna i przejrzysta strategia jest bardzo ważna już od samego początku. Poniższe pięć pytań (i oczywiście odpowiedzi) pomoże w zaprojektowaniu i w zaplanowaniu firmowego bloga.
Co ma wspólnego Google z pandą, pingwinem i innymi zwierzętami? Przeczytaj, a dowiesz się wszystkiego o aktualizacjach tej najpopularniejszej firmy świata.
By ułatwić użytkownikom i wyszukiwarkom znalezienie potrzebnych informacji, słowa kluczowe powinny być umieszczone w odpowiednich miejscach tekstu. Podajemy wszystkie ważne lokalizacje.
W temacie optymalizacji witryn pod kątem wyszukiwarek jeszcze nie zostało powiedziane ostatnie słowo. Pojawiające się na bieżąco zmiany i rozbieżne opinie sprawiają, że postanowiliśmy odświeżyć ten temat, tym bardziej, że od czasu naszej ostatniej publikacji dotyczącej tekstów SEO i słów kluczowych minęło już sporo czasu. Jednak nawet upływający czas nie zmienił faktu, że największe znaczenie dla Google i internautów miały i w przyszłości nadal mieć będą słowa kluczowe. Dlaczego są one właściwie tak ważne dla copywriterów i właścicieli stron internetowych? Tego dowiesz się poniżej.
Jesteś już świadomy trzech grzechów głównych content marketingu. Czas, byś poznał kolejne. Unikaj niechęci do objaśniania fachowego słownictwa, zarozumiałości, zazdrości oraz lenistwa…
Niemal każdy tworzący na potrzeby stron internetowych copywriter spotkał się z następującym życzeniem klienta: "Proszę napisać ten tekst zgodnie z zasadami SEO". Obecnie nawet najbardziej ceniony autor powinien być przygotowany na taką prośbę. A świetne treści, mimo że mogą przyciągnąć szeroką grupę odbiorców, niekoniecznie znajdą się w zasięgu zainteresowania największych światowych wyszukiwarek: Google, Bing czy Baidu. By teksty pozycjonowały się w ich rankingach wysoko, potrzebne jest uzupełnienie umiejętności copywriterskich o nowe (wciąż dynamiczne) standardy. Postawmy sprawę jasno: pisz przede wszystkim dla czytelników, w drugiej kolejności – dla wyszukiwarek. Warto jednak mieć w zanadrzu kilka trików, które pomogą uczynić tekst bardziej "widocznym".
Textbroker oferuje szeroką gamę usług Managed Service. Managed Service da Ci dodatkową pomoc oraz osobistego account managera, zawsze wtedy, gdy przekażesz nam zarządzanie Twoimi projektami.
Potrzebujesz aktualnego contentu? Zarządzaj więc swoimi projektami poprzez Textbroker Self-Service. Ty wybierasz poziom jakości, cenę i autora Twoich tekstów.
Tysiące autorów z całego świata zarabiają z Textbrokerem, wiodącym dostawcą niestandardowego contentu. Zostań autorem Textbrokera i zyskaj dostęp do tysięcy projektów.