Skip to main content

Dla Zleceniodawców

8 narzędzi do planowania contentu

Jak wiadomo – dobra organizacja to połowa sukcesu, co bez wątpienia potwierdza się także w przypadku regularnego publikowania treści w Internecie. Tylko ten, kto dostarcza swoim czytelnikom i Google na bieżąco treści wysokiej jakości, ma gwarancję, że jego wysiłki w ramach content marketingu przyniosą pożądane efekty.

Dowiedz się więcej

Native advertising: wilk w owczej skórze czy reklamowy zbawca?

O reklamie natywnej dyskutują obecnie eksperci od treści internetowej: czy serwisy informacyjne stać na to, by ignorować to rosnące w siłę źródło dochodów i kliknięć? A może lepiej unikać tego typu zawartości jako prowadzącej czytelnika na manowce i nieetycznej?

Dowiedz się więcej

SEO – recepta na sukces w Internecie

Treści zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek czy dobry content? Jedno i drugie! W Niemczech użytkownicy miesięcznie wpisują w wyszukiwarce słowo "Pies" 5 milionów razy (dane z 2013r.). Po co nam ta wiedza?

 

Dowiedz się więcej

Co wpływa na sukces bloga firmy?

5 pytań, które pojawia się podczas tworzenia skutecznego, firmowego bloga

Firmowy blog może odegrać kluczową rolę w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa. Jest on składową korporacyjnego sukcesu, dlatego nie powinien być tworzony na chybił trafił. Jasna i przejrzysta strategia jest bardzo ważna już od samego początku. Poniższe pięć pytań (i oczywiście odpowiedzi) pomoże w zaprojektowaniu i w zaplanowaniu firmowego bloga.

Dowiedz się więcej

Rola słów kluczowych w optymalizacji SEO część II

Jak skutecznie używać słów kluczowych?

By ułatwić użytkownikom i wyszukiwarkom znalezienie potrzebnych informacji, słowa kluczowe powinny być umieszczone w odpowiednich miejscach tekstu. Podajemy wszystkie ważne lokalizacje. 

Dowiedz się więcej

Rola słów kluczowych w optymalizacji SEO

W temacie optymalizacji witryn pod kątem wyszukiwarek jeszcze nie zostało powiedziane ostatnie słowo. Pojawiające się na bieżąco zmiany i rozbieżne opinie sprawiają, że postanowiliśmy odświeżyć ten temat, tym bardziej, że od czasu naszej ostatniej publikacji dotyczącej tekstów SEO i słów kluczowych minęło już sporo czasu. Jednak nawet upływający czas nie zmienił faktu, że największe znaczenie dla Google i internautów miały i w przyszłości nadal mieć będą słowa kluczowe.
Dlaczego są one właściwie tak ważne dla copywriterów i właścicieli stron internetowych? Tego dowiesz się poniżej.

Dowiedz się więcej

Linki, tytuły i inne wymagania SEO

Niemal każdy tworzący na potrzeby stron internetowych copywriter spotkał się z następującym życzeniem klienta: "Proszę napisać ten tekst zgodnie z zasadami SEO". Obecnie nawet najbardziej ceniony autor powinien być przygotowany na taką prośbę. A świetne treści, mimo że mogą przyciągnąć szeroką grupę odbiorców, niekoniecznie znajdą się w zasięgu zainteresowania największych światowych wyszukiwarek: Google, Bing czy Baidu. By teksty pozycjonowały się w ich rankingach wysoko, potrzebne jest uzupełnienie umiejętności copywriterskich o nowe (wciąż dynamiczne) standardy. Postawmy sprawę jasno: pisz przede wszystkim dla czytelników, w drugiej kolejności – dla wyszukiwarek. Warto jednak mieć w zanadrzu kilka trików, które pomogą uczynić tekst bardziej "widocznym".
 

Dowiedz się więcej

Managed-Service

Textbroker oferuje szeroką gamę usług Managed Service. Managed Service da Ci dodatkową pomoc oraz osobistego account managera, zawsze wtedy, gdy przekażesz nam zarządzanie Twoimi projektami.

Poproś o niestandardową wycenę!

Self Service

Potrzebujesz aktualnego contentu? Zarządzaj więc swoimi projektami poprzez Textbroker Self-Service. Ty wybierasz poziom jakości, cenę i autora Twoich tekstów.

Zarejestruj się za darmo!

Autorzy

Tysiące autorów z całego świata zarabiają z Textbrokerem, wiodącym dostawcą niestandardowego contentu. Zostań autorem Textbrokera i zyskaj dostęp do tysięcy projektów.

Zarejestruj się za darmo!