Skip to main content
  • Staples Logo

Od pomysłu do wiodącej na świecie giełdy treści

Celem Textbrokera jest zaspokajanie rosnącego popytu na niestandardowy content. Jako specjalista SEO, założyciel i CEO Textbrokera Jan Becker-Fochler przekonał się o rosnącym zapotrzebowaniu na unikalny content wśród klientów. Ostatecznie to on prowadzi do osiągnięcia lepszych wyników w rankingu wyszukiwarek, zwiększa zarówno traffic, jak i przychody. Ze względu na to w 2005 roku Becke-Fochler wpadł na pomysł wyszukania autorów, zachęcenia ich do pisania, zmierzenia ich jakości i wynagrodzenia za wysiłek. Aby to osiągnąć, zdecydował o wprowadzeniu w życie wstępnej formy platformy Textbrokera.

Po krótkim czasie zarejstrowały się tysiące autorów spragnionych możliwości zarobienia pieniędzy poprzez pisanie. W 2007 roku Texbroker uruchomił pierwszą internetową giełdę treści. Dzisiaj autorzy Textbrokera tworzą wysokiej jakości opisy produktów, posty na bloga i specjalistyczne artykuły dla klientów na całym świecie.

Wielki sukces z niestandardowym contentem

Aby mieć pewność, że zleceniodawcy znajdą odpowiedniego autora dla danego projektu, edytorzy Textbrokera oceniają każdy dostarczony tekst. Zespół dzieli autorów na kategorie w zależności od ich zdolności pisarskich.

Zapotrzebowanie na świecie na niestandardowy content wciąż rośnie, przez co platforma Textbrokera szybko się powiększa. W 2008 roku Textbroker poszerzył się o Stany Zjednoczone i otworzył oddział w Las Vegas.

15 języków, ponad 100000 zleceń miesięcznie jeden doskonały zespół

W 2010 roku firma ViewPoint Capital Partners została inwestorem Textbrokera, przygotowując dzięki temu grunt pod światowy rozwój. W tym samym roku Phillip Thune, absolwent Princeton, doświadczony ekspert w dziedzinie mediów i Internetu, przejął zarządzanie platformą Stanów Zjednoczonych, Textbroker International, jako jej CEO.

Dzisiaj Textbroker oferuje swoim klientom unikalny content w wielu językach. Każdy tekst jest pisany przez rodzimych użytkowników danego języka. Zleceniodawcy mogą wybrać content po niemiecku, angielsku (Wielka Brytania i Stany Zjednoczone), francusku, hiszpańsku, włosku, niderlandzku, polsku, fiński, duński, szwedzki, norweski, rosyjski i portugalsku (Brazylia i Portuglia). Ponad 150 pracowników Textbrokera codziennie dba o to, by zwiększać i udoskonalać nasze usługi. Zleceniodawcy i autorzy opracowują miesięcznie ponad 100000 zleceń poprzez platformę Textbrokera. Wśród naszych klientów znadują się wiodące globalne firmy, agencje SEO, właściciele sklepów, portale podróżnicze, społeczności social media, wydawnictwa oraz administratorzy stron www.