Skip to main content

Dla Zleceniodawców

Które zwroty związane z content marketingiem usłyszysz w tym roku najczęściej?

Czy to w sali konferencyjnej, czy w trakcie sesji burzy mózgów – w tym roku niektóre pojęcia branżowe będą pojawiały się częściej niż pozostałe. Część z nich to zupełne nowości, z innymi z pewnościa już się spotkałeś, teraz jednak będą gościć na ustach wszystkich. Dziś pod lupę bierzemy znaczenie najpopularniejszych zwrotów w content marketingu w 2016 roku.

Dowiedz się więcej

Raport SEO 2015 – liderzy swoich branż

Textbroker był jednym z patronów medialnych ciekawego badania polskiego rynku SEO, które wytypowało serwisy będące liderami SEO w swoich branżach w 2015 roku. Wyłoniono firmy, które najbardziej zwiększyły swoją widoczność w wyszukiwarce Google.

Dowiedz się więcej

Textbroker Mapa Contentu Kwartał IV/2015

Jakie rodzaje contentu cieszą się największą popularnością w poszczególnych krajach? Mapa contentu Textbrokera pokazuje, jaki typ treści był najczęściej zamawiany na wszystkich 10 platformach w czwartym kwartale tego roku. 

Dowiedz się więcej

Nowa Koncepcja SEO

Whitepress- obecnie wiodąca w Polsce paltforma usług content marketingowych, powołała inicjatywę pod nazwą Nowa Koncepcja SEO. Zaprosiła do udziału w niej wiodące polskie agencje SEO, najbardziej wpływowych blogerów polskiej sceny SEO oraz firmy technologiczne oferujące rozwiązania stosowane w content marketingu. Celem inicjatywy jest edukacja rynku, zarówno po stronie klientów, jak i usługodawców oraz tworzenie i promocja standardów uczciwego SEO.

Dowiedz się więcej

Textbroker Mapa Contentu Kwartał III/2015

Jakie rodzaje contentu cieszą się największą popularnością w poszczególnych krajach? Mapa contentu Textbrokera pokazuje, jaki typ treści był najczęściej zamawiany na wszystkich 10 platformach w trzecim kwartale tego roku.

Dowiedz się więcej

Marketing wpływu: jak znaleźć i przekonać do siebie liderów opinii? Cz. I

Marketing wpływu (Influencer Marketing) należy do najbardziej chwytliwych i głośnych tematów branży internetowej. Wpływ popularnych i szanowanych osób na decyzje innych to zjawisko znane od niepamiętnych czasów. Dziś wykorzystuje się je w walce o uwagę i zainteresowanie odbiorców – marketing wpływu staje się praktycznym narzędziem ludzi biznesu, po które sięgają oni coraz częściej i chętniej.

Dowiedz się więcej

7 pomocników Twojego content marketingu, czyli jak zarządzać treścią i wpadać na genialne pomysły

Wiesz, że istnieje wiele użytecznych narzędzi, które potrafią efektywnie wspierać Twój content marketing? Pomagają znaleźć interesujące pomysły lub zarządzać poszczególnymi projektami i wcale nie muszą być kosztowne. Dziś prezentujemy 7 praktycznych pomocników, którzy ułatwiają życie content managerom i udoskonalają rezultaty ich pracy.

Dowiedz się więcej

Managed-Service

Textbroker oferuje szeroką gamę usług Managed Service. Managed Service da Ci dodatkową pomoc oraz osobistego account managera, zawsze wtedy, gdy przekażesz nam zarządzanie Twoimi projektami.

Poproś o niestandardową wycenę!

Self Service

Potrzebujesz aktualnego contentu? Zarządzaj więc swoimi projektami poprzez Textbroker Self-Service. Ty wybierasz poziom jakości, cenę i autora Twoich tekstów.

Zarejestruj się za darmo!

Autorzy

Tysiące autorów z całego świata zarabiają z Textbrokerem, wiodącym dostawcą niestandardowego contentu. Zostań autorem Textbrokera i zyskaj dostęp do tysięcy projektów.

Zarejestruj się za darmo!