Rozwiązywanie kryzysów przy pomocy contentu: jak to możliwe?
W sytuacji kryzysowej ważne jest, by komunikować się szybko. Jeśli zbyt długo zwlekasz z odpowiedziami, przyczyniasz się do powstania wylęgarni plotek.
W sytuacji kryzysowej ważne jest, by komunikować się szybko. Jeśli zbyt długo zwlekasz z odpowiedziami, przyczyniasz się do powstania wylęgarni plotek.
Czy to w sali konferencyjnej, czy w trakcie sesji burzy mózgów – w tym roku niektóre pojęcia branżowe będą pojawiały się częściej niż pozostałe. Część z nich to zupełne nowości, z innymi z pewnościa już się spotkałeś, teraz jednak będą gościć na ustach wszystkich. Dziś pod lupę bierzemy znaczenie najpopularniejszych zwrotów w content marketingu w 2016 roku.
Jaką część budżetu przeznaczonego na marketing przedsiębiorstwa inwestują w content? Jakie kanały przynoszą najlepsze efekty w jego dystrybucji? Które dane należy wziąć pod uwagę, by prawidłowo ocenić konwersję treści?
Textbroker był jednym z patronów medialnych ciekawego badania polskiego rynku SEO, które wytypowało serwisy będące liderami SEO w swoich branżach w 2015 roku. Wyłoniono firmy, które najbardziej zwiększyły swoją widoczność w wyszukiwarce Google.
Jakie rodzaje contentu cieszą się największą popularnością w poszczególnych krajach? Mapa contentu Textbrokera pokazuje, jaki typ treści był najczęściej zamawiany na wszystkich 10 platformach w czwartym kwartale tego roku.
Whitepress- obecnie wiodąca w Polsce paltforma usług content marketingowych, powołała inicjatywę pod nazwą Nowa Koncepcja SEO. Zaprosiła do udziału w niej wiodące polskie agencje SEO, najbardziej wpływowych blogerów polskiej sceny SEO oraz firmy technologiczne oferujące rozwiązania stosowane w content marketingu. Celem inicjatywy jest edukacja rynku, zarówno po stronie klientów, jak i usługodawców oraz tworzenie i promocja standardów uczciwego SEO.
Dziś przedstawimy Wam obiecane narzędzia, które pomagają odnaleźć właściwych influencerów w Twitter Jungle. Opowiemy również, w jaki sposób nawiązać kontakt z liderem i zainteresować go daną marką.
Jakie rodzaje contentu cieszą się największą popularnością w poszczególnych krajach? Mapa contentu Textbrokera pokazuje, jaki typ treści był najczęściej zamawiany na wszystkich 10 platformach w trzecim kwartale tego roku.
Marketing wpływu (Influencer Marketing) należy do najbardziej chwytliwych i głośnych tematów branży internetowej. Wpływ popularnych i szanowanych osób na decyzje innych to zjawisko znane od niepamiętnych czasów. Dziś wykorzystuje się je w walce o uwagę i zainteresowanie odbiorców – marketing wpływu staje się praktycznym narzędziem ludzi biznesu, po które sięgają oni coraz częściej i chętniej.
Wiesz, że istnieje wiele użytecznych narzędzi, które potrafią efektywnie wspierać Twój content marketing? Pomagają znaleźć interesujące pomysły lub zarządzać poszczególnymi projektami i wcale nie muszą być kosztowne. Dziś prezentujemy 7 praktycznych pomocników, którzy ułatwiają życie content managerom i udoskonalają rezultaty ich pracy.
Textbroker oferuje szeroką gamę usług Managed Service. Managed Service da Ci dodatkową pomoc oraz osobistego account managera, zawsze wtedy, gdy przekażesz nam zarządzanie Twoimi projektami.
Poproś o niestandardową wycenę!Potrzebujesz aktualnego contentu? Zarządzaj więc swoimi projektami poprzez Textbroker Self-Service. Ty wybierasz poziom jakości, cenę i autora Twoich tekstów.
Zarejestruj się za darmo!Tysiące autorów z całego świata zarabiają z Textbrokerem, wiodącym dostawcą niestandardowego contentu. Zostań autorem Textbrokera i zyskaj dostęp do tysięcy projektów.
Zarejestruj się za darmo!