Skip to main content

Dla Zleceniodawców

Jak w 3 prostych krokach sprawić, by autor napisał idealny tekst SEO?

Już dawno przestało być tajemnicą, że to dobry content jest tym, co czyni strony internetowe wartymi przeczytania i przynosi im sukcesy. Logika podpowiada: nikt nie chce marnować swojego czasu na czytanie kiepskich tekstów o nudnej treści. Napisanie artykułu zabawnego, a przy tym pomocnego dla czytelnika, powinno stać się kluczowym i najważniejszym celem każdego autora. 

 

Dowiedz się więcej

Jak mierzyć skuteczność Twojego contentu?

Zdarza się, że z upływem czasu Twój content marketing przestaje funkcjonować równie efektywnie, jak na początku. Dlaczego? Ponieważ ok. 80 procent przedsiębiorstw nie stosuje żadnej praktycznej metody, która pozwoliłaby zmierzyć sukces. Oczywiście, można to zmienić. Nasz artykuł wskaże obecnie stosowane mierniki wydajności oraz podpowie, w jaki sposób dokonywać pomiarów i na których wskaźnikach się opierać.

Dowiedz się więcej

Wyszukiwanie słów kluczowych – pięć kroków do sukcesu

Czy kiedykolwiek szukałeś igły w stogu siana? Jeśli tak, to z pewnością się zgodzisz, że stwierdzenie: „tu jest stóg siana, a igła jest gdzieś tam” wcale nie pomaga. Rady w stylu: „spróbuj w lewym dolnym rogu” lub „trochę bardziej na prawo” byłyby bardziej przydatne. A podpowiedź: „szukaj koło trzeciego źdźbła na lewo” byłaby najbardziej użyteczna ze wszystkich.
Optymalizacja słów kluczowych wygląda całkiem podobnie: im precyzyjniej są dobrane do terminów wyszukiwanych przez użytkownika, tym łatwiej znajdzie on interesującą go treść. Dlatego, na przykład, można filtrować użytkowników Google poprzez zadawane pytania: „Szukasz autorów do stworzenia opisów produktów? Wejdź na tę stronę.” Najważniejsza sprawa: Jesteś w stanie zaoferować właściwą rzecz tylko wtedy, gdy wiesz, czego poszukuje twój docelowy odbiorca. I właśnie z tego względu badanie słów kluczowych okazuje się najważniejszym czynnikiem decydującym o sukcesie strony.

Dowiedz się więcej

Emocje decydującym bodźcem przy zakupie odzieży?

Content marketing nadal pozostaje jednym z najpopularniejszych trendów w marketingu online. W jakim stopniu korzysta z niego firma Breuninger?

My przede wszystkim nie uprawiamy źle pojętego content marketingu rozumianego jako „Hype”, czyli przesadne podbijanie zainteresowania odbiorców czy agresywna reklama. O wiele bardziej skupiamy się na świadomym działaniu marketingowym, wychodzącym naprzeciw potrzebom użytkownika. Naszym mottem jest wdrażanie zasady PR poszerzonej o internetowe kanały przekazu, a co za tym idzie – zainteresowanie klientów różnymi ciekawymi akcjami, np. coroczną prezentacją letnich trendów modowych (tegoroczny trend to Karaiby), powiązaną z sesją zdjęciową oraz konkursem z nagrodami. Akcję taką rozpowszechniamy z uwzględnieniem wszystkich możliwych aspektów i kanałów odbioru, tzn. zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online za pośrednictwem portali społecznościowych, subskrypcji i innych możliwych form komunikacji internetowej. W starannym opracowaniu i zaplanowaniu działań strategicznych bardzo pomocny okazuje się prowadzony przez nas kalendarz redakcyjny. A ponieważ cieszymy się znakomitą renomą wynikającą z najwyższej jakości oferowanego towaru, docieramy do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych naszymi treściami oraz rekomendującymi je w Internecie.

Dowiedz się więcej

5 największych błędów SEO w e-commerce

W e-commerce pierwsze skrzypce gra sprzedaż produktu – wiele procesów musi jednocześnie przebiegać bez zakłóceń, by po zamówieniu sprawnie dostarczyć go do klienta. Aby sklep internetowy stał się optymalnym kanałem sprzedaży, opłaca się zainwestować w jego optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Dla osiągnięcia dobrej pozycji w rankingu niezbędne są nie tylko przeprowadzone w kodzie strony zabiegi techniczne, lecz również odpowiednie ustrukturyzowanie i perfekcyjne opisanie produktów oraz kategorii.

Dowiedz się więcej

Jak responsywna treść towarzyszy użytkownikowi: przykładowy dzień z życia

Smartfon, tablet, laptop, a na stanowisku pracy komputer PC – to standardowe wyposażenie człowieka naszych czasów. Codzienne korzystanie z sieci przy pomocy szerokiej gamy urządzeń niesie za sobą wielorakie rozmiary ekranów i ustawienia rozdzielczości. Wyzwaniem dla każdego administratora strony internetowej jest dopasowanie layoutu i treści do każdego możliwego sprzętu w taki sposób, by przemówić do użytkownika skutecznie – pomóc, poinformować lub zabawić. Dlatego znaczenia tzw. „treści responsywnej“ nie można bagatelizować.

Dowiedz się więcej

Textbroker mapa contentu I kwartał 2015

Treści wysokiej jakości stają się coraz ważniejsze, co doskonale ilustruje mapa contentu Textbrokera. Nasza grafika obrazuje zamawiane teksty w pierwszym kwartale 2015 roku w krajach, w których działa Textbroker. Bez względu na różnice w pewnych aspektach, we wszystkich 10 państwach zleceniodawcy decydują się na coraz wyższą jakość.

Dowiedz się więcej

Powodzenie w Internecie bez contentu? Może być ciężko…

Wielu producentów może liczyć jedynie na smutną egzystencję w Internecie z uwagi na to, że ich strony nie odznaczają się zbytnią przydatnością dla potencjalnych klientów. Dla nich jedynym rozwiązaniem, aby zaistnieć na rynku wirtualnym, jest… content.

Dowiedz się więcej

Managed-Service

Textbroker oferuje szeroką gamę usług Managed Service. Managed Service da Ci dodatkową pomoc oraz osobistego account managera, zawsze wtedy, gdy przekażesz nam zarządzanie Twoimi projektami.

Poproś o niestandardową wycenę!

Self Service

Potrzebujesz aktualnego contentu? Zarządzaj więc swoimi projektami poprzez Textbroker Self-Service. Ty wybierasz poziom jakości, cenę i autora Twoich tekstów.

Zarejestruj się za darmo!

Autorzy

Tysiące autorów z całego świata zarabiają z Textbrokerem, wiodącym dostawcą niestandardowego contentu. Zostań autorem Textbrokera i zyskaj dostęp do tysięcy projektów.

Zarejestruj się za darmo!