Skip to main content

Textbroker i Searchmetrics ogłaszają partnerstwo

Liderzy content marketingu oraz SEO łączą swoje siły, by stworzyć optymalne rozwiązania dla wszystkich klientów – niezależnie od branży i potrzeb.

Rynek SEO nieustannie się rozwija. Biorąc pod uwagę potrzebę spełniania oczekiwań użytkowników oraz ostatnie aktualizacje Google’a, nie sposób nie zauważyć, że teraz bardziej niż kiedykolwiek adekwatność i jakość strony internetowej są głównymi czynnikami wpływającymi na pozycję w rankingach wyszukiwarek. Innymi słowy – optymalizacja pod kątem wyszukiwarek oraz content wysokiej jakości coraz częściej nie mogą się bez siebie obejść.  

W świetle tych prawidłowości, dwie wiodące firmy, działające na rynku międzynarodowym, zdecydowały się na jeszcze bliższą współpracę. Textbroker, czołowa giełda treści na świecie, oraz Searchmetrics, jeden z liderów branży SEO, ogłosiły dziś partnerstwo.

Przedsiębiorstwa zapowiedziały uproszczenie działań content marketingowych dla firm, poprzez uzupełnienie luki w procesie zamawiania tekstów: Od teraz klienci Searchmetrics mogą zamówić treści w Textbrokerze (Niemcy, Anglia, Francja, Hiszpania), na podstawie analizy contentu przeprowadzonej  z pomocą zespołu doradczego Searchmetrics.

Bogate doświadczenie Textbrokera w korzystaniu z platformy Searchmetrics oznacza, że dzięki tej współpracy, klienci Textbrokera będę mogli w jeszcze większym stopniu wykorzystać wiedzę ekspertów SEO – szczególnie w obszarze analizy SEO oraz mierzenia rezultatów.

Partnerstwo umożliwia obu spółkom oferowanie kompleksowych rozwiązań w obszarze content marketingu. Rozwiązań, które pomagają firmom ulepszyć strony internetowe oraz zwiększać widoczność w sieci, co z kolei przekłada się na podniesienie wskaźnika ROI.

“Linia oddzielająca content marketing od SEO coraz bardziej się zaciera. Mając to na uwadze, jesteśmy dumni, że pozyskaliśmy strategicznego partnera, jakim jest Searchmetrics, i cieszymy się, że będziemy mogli zaoferować obopólne wsparcie. Biorąc pod uwagę, że obydwie firmy działają na arenie międzynarodowej, jesteśmy przekonani, że Searchmetrics będzie doskonałym uzupełnieniem naszych wielojęzycznych usług” – powiedział Phillip Thune, CEO Textbrokera.

“Naszym celem, jak w przypadku każdego partnerstwa, jest zapewnienie naszym klientom jak najpełniejszych danych, by pomóc im w podejmowaniu świadomych decyzji. Wraz z Textbrokerem jesteśmy w stanie tego dokonać” – mówi założyciel i CTO Searchmetrics, Marcus Tober. „Zwiększone zainteresowanie content marketingiem jest powodem, dla którego przedsiębiorstwa muszą podejmować decyzje w oparciu o sprawdzone dane. Jesteśmy bardzo zadowoleni, ponieważ specjaliści od marketingu szukający wiarygodnych informacji wiele skorzystają na tym partnerstwie."

O Textbrokerze:

Textbroker jest wiodącą platformą internetową, która zajmuje się tworzeniem unikalnego contentu na zlecenie. Giełda treści, dla której pisze ponad 100000 autorów freelance z całego świata, każdego dnia dostarcza wysokiej jakości: artykuły, posty na blogi, opisy produktów, notatki prasowe i inne rodzaje contentu. Co więcej, Tetxbroker oferuje treści „szyte na miarę” tworzone przez profesjonalnych autorów (zawsze będących rodzimymi użytkownikami danego języka) po niemiecku, francusku, angielsku (UK), hiszpańsku, holendersku, włosku, polsku, portugalsku (Portugalia i Brazylia). Na liście klientów Textbrokera znajdują się światowej sławy przedsiębiorstwa, agencje SEO, sklepy internetowe, portale podróżnicze, media społecznościowe, domy wydawnicze oraz twórcy stron internetowych.

Textbroker jest wspierany częściowo przez Viewpoint Capital Partners, kapitał prywatny wynosi 200 mln euro.  

O Searchmetrics:

Searchmetrics jest wiodącą, globalną platformą w dziedzinie optymalizacji wyszukiwania. Samo pojęcie optymalizacji łączy w sobie SEO, content, media społecznościowe, PR oraz analizę w celu stworzenia podstawy dla opracowania i realizacji strategii wyszukiwania. Stawia klienta w samym centrum i przyczyna się do polepszenia jego doświadczeń w sieci.

Przedsiębiorstwa i agencje używają Searchmetrics Suite do planowania, realizacji, pomiaru i raportowania cyfrowych strategii marektingowych. Dzięki nieustannie aktualizowanej bazie danych, Searchmetrics odpowiada na kluczowe pytania zadawane przez specjalistów zarówno SEO, jak i marketingu internetowego. Co więcej, oferuje prognozy, analityczne spojrzenie i zalecenia, które przyczyniają się do zwiększenia widoczności oraz pozytywnie wpływają na przychody online. Z usługi Searchmetrics Suite korzysta wiele szanowanych marek, takich jak: T-Mobile, eBay, Siemens czy Symantec.

Searchmetrics posiada biura w Berlinie, San Mateo, Nowym Jorku, Londynie i Paryżu. Firma jest wspierana przez Holzbrinck Digital, Neuhaus Partners i Iris Capital.

 


Brak komentarzy


Masz pytanie lub opinię na temat artykułu? Napisz do nas!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone*

*
*

Managed-Service

Textbroker oferuje szeroką gamę usług Managed Service. Managed Service da Ci dodatkową pomoc oraz osobistego account managera, zawsze wtedy, gdy przekażesz nam zarządzanie Twoimi projektami.

Poproś o niestandardową wycenę!

Self Service

Potrzebujesz aktualnego contentu? Zarządzaj więc swoimi projektami poprzez Textbroker Self-Service. Ty wybierasz poziom jakości, cenę i autora Twoich tekstów.

Zarejestruj się za darmo!

Autorzy

Tysiące autorów z całego świata zarabiają z Textbrokerem, wiodącym dostawcą niestandardowego contentu. Zostań autorem Textbrokera i zyskaj dostęp do tysięcy projektów.

Zarejestruj się za darmo!