Textbroker Mapa Contentu Kwartał IV/2015
Jakie rodzaje contentu cieszą się największą popularnością w poszczególnych krajach? Mapa contentu Textbrokera pokazuje, jaki typ treści był najczęściej zamawiany na wszystkich 10 platformach w czwartym kwartale tego roku.
Wraz z końcem roku konsumenci więcej podróżują i chętniej oddają się konsumpcji, dlatego też zleceniodawcy z branży turystycznej często decydowali się na zamawianie treści dotyczących podróży. Kategoria ta pojawiła się w czołówce rankingów w aż 8 krajach. Zgodnie ze statystykami, w niemal połowie państw obsługiwanych przez Textbrokera najpopularniejszym rodzajem contentu były opisy produktów.
Przegląd contentu w IV kwartale 2015 roku:
- W Hiszpanii, Brazylii i Portugalii najczęściej poszukiwany content to treści na bloga, podczas gdy w Niemczech, USA i Włoszech na to miano zasłużyły treści na strony internetowe.
- Na niemal każdej platformie Textbrokera średnia długość tworzonych treści przekraczała 400 słów. Przoduje w tym względzie Polska z przeciętnie aż 717 słowami w tekście.
- Zleceniodawcy najczęściej wybierali content czterogwiazdkowy, mając na uwadze wysoką jakość otrzymanych treści.
Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć i lepiej przyjrzeć się Mapie Contentu z ostatniego kwartału 2015 roku.
Brak komentarzy