Skip to main content

Textbroker Mapa Contentu Kwartał III/2015

Jakie rodzaje contentu cieszą się największą popularnością w poszczególnych krajach? Mapa contentu Textbrokera pokazuje, jaki typ treści był najczęściej zamawiany na wszystkich 10 platformach w trzecim kwartale tego roku.

Wraz z nadejściem jesieni wielu zleceniodawców zdecydowało się zamawiać treści dotyczące zdrowia. Ten  typ contentu cieszył się największą popularnością szczególnie w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji, Brazylii i Polsce. Podróże, praca i biznes – to inne „modne” kategorie w trzecim kwartale.

Statystki pokazują także znaczenie prowadzenia firmowego bloga – artykuły z tym przeznaczeniem były najchętniej zamawianym typem contentu w 7 na 10 krajów. Jedynie w Niemczech, Holandii  i Francji klienci poszukiwali przede wszystkim opisów produktów oraz contentu na strony internetowe.

Polscy zleceniodawcy tworzyli najdłuższe i najbardziej rozbudowane zleceniaNajkrótsze pojawiały się w Holandii, gdzie zamawiano w pierwszej kolejności opisy produktów oraz teksty SEO. Średnia długość artykułów zamawianych w Textbrokerze wyniosła 452 słowa i okazała się nieco wyższa od tej, z drugiego kwartału.

W 7 na 10 krajach zleceniodawcy zmawiali głównie teksty 4-gwiazdkowe, co pokazuje ogólną tendencję w kierunku wysokiej jakości contentu, który odpowiada zarówno na potrzeby czytelników, jak i wyszukiwarek.

 


Brak komentarzy


Masz pytanie lub opinię na temat artykułu? Napisz do nas!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone*

*
*