Czy kiedykolwiek szukałeś igły w stogu siana? Jeśli tak, to z pewnością się zgodzisz, że stwierdzenie: „tu jest stóg siana, a igła jest gdzieś tam” wcale nie pomaga. Rady w stylu: „spróbuj w lewym dolnym rogu” lub „trochę bardziej na prawo” byłyby bardziej przydatne. A podpowiedź: „szukaj koło trzeciego źdźbła na lewo” byłaby najbardziej użyteczna ze wszystkich. Optymalizacja słów kluczowych wygląda całkiem podobnie: im precyzyjniej są dobrane do terminów wyszukiwanych przez użytkownika, tym łatwiej znajdzie on interesującą go treść. Dlatego, na przykład, można filtrować użytkowników Google poprzez zadawane pytania: „Szukasz autorów do stworzenia opisów produktów? Wejdź na tę stronę.” Najważniejsza sprawa: Jesteś w stanie zaoferować właściwą rzecz tylko wtedy, gdy wiesz, czego poszukuje twój docelowy odbiorca. I właśnie z tego względu badanie słów kluczowych okazuje się najważniejszym czynnikiem decydującym o sukcesie strony.
Content marketing nadal pozostaje jednym z najpopularniejszych trendów w marketingu online. W jakim stopniu korzysta z niego firma Breuninger?
My przede wszystkim nie uprawiamy źle pojętego content marketingu rozumianego jako „Hype”, czyli przesadne podbijanie zainteresowania odbiorców czy agresywna reklama. O wiele bardziej skupiamy się na świadomym działaniu marketingowym, wychodzącym naprzeciw potrzebom użytkownika. Naszym mottem jest wdrażanie zasady PR poszerzonej o internetowe kanały przekazu, a co za tym idzie – zainteresowanie klientów różnymi ciekawymi akcjami, np. coroczną prezentacją letnich trendów modowych (tegoroczny trend to Karaiby), powiązaną z sesją zdjęciową oraz konkursem z nagrodami. Akcję taką rozpowszechniamy z uwzględnieniem wszystkich możliwych aspektów i kanałów odbioru, tzn. zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online za pośrednictwem portali społecznościowych, subskrypcji i innych możliwych form komunikacji internetowej. W starannym opracowaniu i zaplanowaniu działań strategicznych bardzo pomocny okazuje się prowadzony przez nas kalendarz redakcyjny. A ponieważ cieszymy się znakomitą renomą wynikającą z najwyższej jakości oferowanego towaru, docieramy do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych naszymi treściami oraz rekomendującymi je w Internecie.
W e-commerce pierwsze skrzypce gra sprzedaż produktu – wiele procesów musi jednocześnie przebiegać bez zakłóceń, by po zamówieniu sprawnie dostarczyć go do klienta. Aby sklep internetowy stał się optymalnym kanałem sprzedaży, opłaca się zainwestować w jego optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Dla osiągnięcia dobrej pozycji w rankingu niezbędne są nie tylko przeprowadzone w kodzie strony zabiegi techniczne, lecz również odpowiednie ustrukturyzowanie i perfekcyjne opisanie produktów oraz kategorii.
Smartfon, tablet, laptop, a na stanowisku pracy komputer PC – to standardowe wyposażenie człowieka naszych czasów. Codzienne korzystanie z sieci przy pomocy szerokiej gamy urządzeń niesie za sobą wielorakie rozmiary ekranów i ustawienia rozdzielczości. Wyzwaniem dla każdego administratora strony internetowej jest dopasowanie layoutu i treści do każdego możliwego sprzętu w taki sposób, by przemówić do użytkownika skutecznie – pomóc, poinformować lub zabawić. Dlatego znaczenia tzw. „treści responsywnej“ nie można bagatelizować.
Treści wysokiej jakości stają się coraz ważniejsze, co doskonale ilustruje mapa contentu Textbrokera. Nasza grafika obrazuje zamawiane teksty w pierwszym kwartale 2015 roku w krajach, w których działa Textbroker. Bez względu na różnice w pewnych aspektach, we wszystkich 10 państwach zleceniodawcy decydują się na coraz wyższą jakość.
Wielu producentów może liczyć jedynie na smutną egzystencję w Internecie z uwagi na to, że ich strony nie odznaczają się zbytnią przydatnością dla potencjalnych klientów. Dla nich jedynym rozwiązaniem, aby zaistnieć na rynku wirtualnym, jest… content.
Opublikowane niedawno wyniki badań renomowanego Instytutu Content Marketingu (CMI) ”B2B Content Marketing: 2015 benchmarks, budgets and trends” ukazują ogromne znaczenie skutecznego content marketingu dla firm, wyzwania, z jakimi to się niejednokrotnie wiąże oraz zalecane metody postępowania.
Jak wiadomo – dobra organizacja to połowa sukcesu, co bez wątpienia potwierdza się także w przypadku regularnego publikowania treści w Internecie. Tylko ten, kto dostarcza swoim czytelnikom i Google na bieżąco treści wysokiej jakości, ma gwarancję, że jego wysiłki w ramach content marketingu przyniosą pożądane efekty.
O reklamie natywnej dyskutują obecnie eksperci od treści internetowej: czy serwisy informacyjne stać na to, by ignorować to rosnące w siłę źródło dochodów i kliknięć? A może lepiej unikać tego typu zawartości jako prowadzącej czytelnika na manowce i nieetycznej?
Treści zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek czy dobry content? Jedno i drugie! W Niemczech użytkownicy miesięcznie wpisują w wyszukiwarce słowo "Pies" 5 milionów razy (dane z 2013r.). Po co nam ta wiedza?
Textbroker oferuje szeroką gamę usług Managed Service. Managed Service da Ci dodatkową pomoc oraz osobistego account managera, zawsze wtedy, gdy przekażesz nam zarządzanie Twoimi projektami.
Potrzebujesz aktualnego contentu? Zarządzaj więc swoimi projektami poprzez Textbroker Self-Service. Ty wybierasz poziom jakości, cenę i autora Twoich tekstów.
Tysiące autorów z całego świata zarabiają z Textbrokerem, wiodącym dostawcą niestandardowego contentu. Zostań autorem Textbrokera i zyskaj dostęp do tysięcy projektów.