Skip to main content

Content

Wyszukiwanie słów kluczowych – pięć kroków do sukcesu

Czy kiedykolwiek szukałeś igły w stogu siana? Jeśli tak, to z pewnością się zgodzisz, że stwierdzenie: „tu jest stóg siana, a igła jest gdzieś tam” wcale nie pomaga. Rady w stylu: „spróbuj w lewym dolnym rogu” lub „trochę bardziej na prawo” byłyby bardziej przydatne. A podpowiedź: „szukaj koło trzeciego źdźbła na lewo” byłaby najbardziej użyteczna ze wszystkich.
Optymalizacja słów kluczowych wygląda całkiem podobnie: im precyzyjniej są dobrane do terminów wyszukiwanych przez użytkownika, tym łatwiej znajdzie on interesującą go treść. Dlatego, na przykład, można filtrować użytkowników Google poprzez zadawane pytania: „Szukasz autorów do stworzenia opisów produktów? Wejdź na tę stronę.” Najważniejsza sprawa: Jesteś w stanie zaoferować właściwą rzecz tylko wtedy, gdy wiesz, czego poszukuje twój docelowy odbiorca. I właśnie z tego względu badanie słów kluczowych okazuje się najważniejszym czynnikiem decydującym o sukcesie strony.

Dowiedz się więcej

Emocje decydującym bodźcem przy zakupie odzieży?

Content marketing nadal pozostaje jednym z najpopularniejszych trendów w marketingu online. W jakim stopniu korzysta z niego firma Breuninger?

My przede wszystkim nie uprawiamy źle pojętego content marketingu rozumianego jako „Hype”, czyli przesadne podbijanie zainteresowania odbiorców czy agresywna reklama. O wiele bardziej skupiamy się na świadomym działaniu marketingowym, wychodzącym naprzeciw potrzebom użytkownika. Naszym mottem jest wdrażanie zasady PR poszerzonej o internetowe kanały przekazu, a co za tym idzie – zainteresowanie klientów różnymi ciekawymi akcjami, np. coroczną prezentacją letnich trendów modowych (tegoroczny trend to Karaiby), powiązaną z sesją zdjęciową oraz konkursem z nagrodami. Akcję taką rozpowszechniamy z uwzględnieniem wszystkich możliwych aspektów i kanałów odbioru, tzn. zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online za pośrednictwem portali społecznościowych, subskrypcji i innych możliwych form komunikacji internetowej. W starannym opracowaniu i zaplanowaniu działań strategicznych bardzo pomocny okazuje się prowadzony przez nas kalendarz redakcyjny. A ponieważ cieszymy się znakomitą renomą wynikającą z najwyższej jakości oferowanego towaru, docieramy do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych naszymi treściami oraz rekomendującymi je w Internecie.

Dowiedz się więcej

5 największych błędów SEO w e-commerce

W e-commerce pierwsze skrzypce gra sprzedaż produktu – wiele procesów musi jednocześnie przebiegać bez zakłóceń, by po zamówieniu sprawnie dostarczyć go do klienta. Aby sklep internetowy stał się optymalnym kanałem sprzedaży, opłaca się zainwestować w jego optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Dla osiągnięcia dobrej pozycji w rankingu niezbędne są nie tylko przeprowadzone w kodzie strony zabiegi techniczne, lecz również odpowiednie ustrukturyzowanie i perfekcyjne opisanie produktów oraz kategorii.

Dowiedz się więcej

Jak responsywna treść towarzyszy użytkownikowi: przykładowy dzień z życia

Smartfon, tablet, laptop, a na stanowisku pracy komputer PC – to standardowe wyposażenie człowieka naszych czasów. Codzienne korzystanie z sieci przy pomocy szerokiej gamy urządzeń niesie za sobą wielorakie rozmiary ekranów i ustawienia rozdzielczości. Wyzwaniem dla każdego administratora strony internetowej jest dopasowanie layoutu i treści do każdego możliwego sprzętu w taki sposób, by przemówić do użytkownika skutecznie – pomóc, poinformować lub zabawić. Dlatego znaczenia tzw. „treści responsywnej“ nie można bagatelizować.

Dowiedz się więcej

Textbroker mapa contentu I kwartał 2015

Treści wysokiej jakości stają się coraz ważniejsze, co doskonale ilustruje mapa contentu Textbrokera. Nasza grafika obrazuje zamawiane teksty w pierwszym kwartale 2015 roku w krajach, w których działa Textbroker. Bez względu na różnice w pewnych aspektach, we wszystkich 10 państwach zleceniodawcy decydują się na coraz wyższą jakość.

Dowiedz się więcej

8 narzędzi do planowania contentu

Jak wiadomo – dobra organizacja to połowa sukcesu, co bez wątpienia potwierdza się także w przypadku regularnego publikowania treści w Internecie. Tylko ten, kto dostarcza swoim czytelnikom i Google na bieżąco treści wysokiej jakości, ma gwarancję, że jego wysiłki w ramach content marketingu przyniosą pożądane efekty.

Dowiedz się więcej

SEO – recepta na sukces w Internecie

Treści zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek czy dobry content? Jedno i drugie! W Niemczech użytkownicy miesięcznie wpisują w wyszukiwarce słowo "Pies" 5 milionów razy (dane z 2013r.). Po co nam ta wiedza?

 

Dowiedz się więcej

Managed-Service

Textbroker oferuje szeroką gamę usług Managed Service. Managed Service da Ci dodatkową pomoc oraz osobistego account managera, zawsze wtedy, gdy przekażesz nam zarządzanie Twoimi projektami.

Poproś o niestandardową wycenę!

Self Service

Potrzebujesz aktualnego contentu? Zarządzaj więc swoimi projektami poprzez Textbroker Self-Service. Ty wybierasz poziom jakości, cenę i autora Twoich tekstów.

Zarejestruj się za darmo!

Autorzy

Tysiące autorów z całego świata zarabiają z Textbrokerem, wiodącym dostawcą niestandardowego contentu. Zostań autorem Textbrokera i zyskaj dostęp do tysięcy projektów.

Zarejestruj się za darmo!