Skip to main content

Content

Które zwroty związane z content marketingiem usłyszysz w tym roku najczęściej?

Czy to w sali konferencyjnej, czy w trakcie sesji burzy mózgów – w tym roku niektóre pojęcia branżowe będą pojawiały się częściej niż pozostałe. Część z nich to zupełne nowości, z innymi z pewnościa już się spotkałeś, teraz jednak będą gościć na ustach wszystkich. Dziś pod lupę bierzemy znaczenie najpopularniejszych zwrotów w content marketingu w 2016 roku.

Dowiedz się więcej

Textbroker Mapa Contentu Kwartał IV/2015

Jakie rodzaje contentu cieszą się największą popularnością w poszczególnych krajach? Mapa contentu Textbrokera pokazuje, jaki typ treści był najczęściej zamawiany na wszystkich 10 platformach w czwartym kwartale tego roku. 

Dowiedz się więcej

Textbroker Mapa Contentu Kwartał III/2015

Jakie rodzaje contentu cieszą się największą popularnością w poszczególnych krajach? Mapa contentu Textbrokera pokazuje, jaki typ treści był najczęściej zamawiany na wszystkich 10 platformach w trzecim kwartale tego roku.

Dowiedz się więcej

Marketing wpływu: jak znaleźć i przekonać do siebie liderów opinii? Cz. I

Marketing wpływu (Influencer Marketing) należy do najbardziej chwytliwych i głośnych tematów branży internetowej. Wpływ popularnych i szanowanych osób na decyzje innych to zjawisko znane od niepamiętnych czasów. Dziś wykorzystuje się je w walce o uwagę i zainteresowanie odbiorców – marketing wpływu staje się praktycznym narzędziem ludzi biznesu, po które sięgają oni coraz częściej i chętniej.

Dowiedz się więcej

7 pomocników Twojego content marketingu, czyli jak zarządzać treścią i wpadać na genialne pomysły

Wiesz, że istnieje wiele użytecznych narzędzi, które potrafią efektywnie wspierać Twój content marketing? Pomagają znaleźć interesujące pomysły lub zarządzać poszczególnymi projektami i wcale nie muszą być kosztowne. Dziś prezentujemy 7 praktycznych pomocników, którzy ułatwiają życie content managerom i udoskonalają rezultaty ich pracy.

Dowiedz się więcej

Jak w 3 prostych krokach sprawić, by autor napisał idealny tekst SEO?

Już dawno przestało być tajemnicą, że to dobry content jest tym, co czyni strony internetowe wartymi przeczytania i przynosi im sukcesy. Logika podpowiada: nikt nie chce marnować swojego czasu na czytanie kiepskich tekstów o nudnej treści. Napisanie artykułu zabawnego, a przy tym pomocnego dla czytelnika, powinno stać się kluczowym i najważniejszym celem każdego autora. 

 

Dowiedz się więcej

Jak mierzyć skuteczność Twojego contentu?

Zdarza się, że z upływem czasu Twój content marketing przestaje funkcjonować równie efektywnie, jak na początku. Dlaczego? Ponieważ ok. 80 procent przedsiębiorstw nie stosuje żadnej praktycznej metody, która pozwoliłaby zmierzyć sukces. Oczywiście, można to zmienić. Nasz artykuł wskaże obecnie stosowane mierniki wydajności oraz podpowie, w jaki sposób dokonywać pomiarów i na których wskaźnikach się opierać.

Dowiedz się więcej

Managed-Service

Textbroker oferuje szeroką gamę usług Managed Service. Managed Service da Ci dodatkową pomoc oraz osobistego account managera, zawsze wtedy, gdy przekażesz nam zarządzanie Twoimi projektami.

Poproś o niestandardową wycenę!

Self Service

Potrzebujesz aktualnego contentu? Zarządzaj więc swoimi projektami poprzez Textbroker Self-Service. Ty wybierasz poziom jakości, cenę i autora Twoich tekstów.

Zarejestruj się za darmo!

Autorzy

Tysiące autorów z całego świata zarabiają z Textbrokerem, wiodącym dostawcą niestandardowego contentu. Zostań autorem Textbrokera i zyskaj dostęp do tysięcy projektów.

Zarejestruj się za darmo!