Czy to w sali konferencyjnej, czy w trakcie sesji burzy mózgów – w tym roku niektóre pojęcia branżowe będą pojawiały się częściej niż pozostałe. Część z nich to zupełne nowości, z innymi z pewnościa już się spotkałeś, teraz jednak będą gościć na ustach wszystkich. Dziś pod lupę bierzemy znaczenie najpopularniejszych zwrotów w content marketingu w 2016 roku.
Jaką część budżetu przeznaczonego na marketing przedsiębiorstwa inwestują w content? Jakie kanały przynoszą najlepsze efekty w jego dystrybucji? Które dane należy wziąć pod uwagę, by prawidłowo ocenić konwersję treści?
Jakie rodzaje contentu cieszą się największą popularnością w poszczególnych krajach? Mapa contentu Textbrokera pokazuje, jaki typ treści był najczęściej zamawiany na wszystkich 10 platformach w czwartym kwartale tego roku.
Dziś przedstawimy Wam obiecane narzędzia, które pomagają odnaleźć właściwych influencerów w Twitter Jungle. Opowiemy również, w jaki sposób nawiązać kontakt z liderem i zainteresować go daną marką.
Jakie rodzaje contentu cieszą się największą popularnością w poszczególnych krajach? Mapa contentu Textbrokera pokazuje, jaki typ treści był najczęściej zamawiany na wszystkich 10 platformach w trzecim kwartale tego roku.
Marketing wpływu (Influencer Marketing) należy do najbardziej chwytliwych i głośnych tematów branży internetowej. Wpływ popularnych i szanowanych osób na decyzje innych to zjawisko znane od niepamiętnych czasów. Dziś wykorzystuje się je w walce o uwagę i zainteresowanie odbiorców – marketing wpływu staje się praktycznym narzędziem ludzi biznesu, po które sięgają oni coraz częściej i chętniej.
Wiesz, że istnieje wiele użytecznych narzędzi, które potrafią efektywnie wspierać Twój content marketing? Pomagają znaleźć interesujące pomysły lub zarządzać poszczególnymi projektami i wcale nie muszą być kosztowne. Dziś prezentujemy 7 praktycznych pomocników, którzy ułatwiają życie content managerom i udoskonalają rezultaty ich pracy.
Już dawno przestało być tajemnicą, że to dobry content jest tym, co czyni strony internetowe wartymi przeczytania i przynosi im sukcesy. Logika podpowiada: nikt nie chce marnować swojego czasu na czytanie kiepskich tekstów o nudnej treści. Napisanie artykułu zabawnego, a przy tym pomocnego dla czytelnika, powinno stać się kluczowym i najważniejszym celem każdego autora.
Zdarza się, że z upływem czasu Twój content marketing przestaje funkcjonować równie efektywnie, jak na początku. Dlaczego? Ponieważ ok. 80 procent przedsiębiorstw nie stosuje żadnej praktycznej metody, która pozwoliłaby zmierzyć sukces. Oczywiście, można to zmienić. Nasz artykuł wskaże obecnie stosowane mierniki wydajności oraz podpowie, w jaki sposób dokonywać pomiarów i na których wskaźnikach się opierać.
W tym miesiącu Textbroker świętuje swoje 10. urodziny. Grafika, którą przygotowaliśmy, przedstawia najważniejsze wydarzenia z „życia” firmy od momentu powstania aż do chwili obecnej.