Skip to main content

Content

Jak zwabić czytelnika za pomocą metadanych?

Meta Title i Meta Description: co to takiego?

MetatTitle i meta description to fragmenty tekstu, które są najistotniejszymi elementami tzw. metadanych. Brzmi to na pozór dość abstrakcyjnie i skomplikowanie, jednak nie taki diabeł straszny. Na te metadane napotyka bowiem codziennie każdy przeciętny użytkownik Internetu.

Dowiedz się więcej

Dziennikarstwo danych: historie, które kryją się za statystyką

Gdy w 1858 roku pielęgniarka Florence Nightingale, aby pokazać warunki panujące w brytyjskich szpitalach polowych, tworzyła własne formy wizualizacji na podstawie statystyk, nikt nie mówił o dziennikarstwie danych. W epoce Big Data i Wikileaks temat gości na ustach wszystkich, a podejście Nightingale wydaje się być bardziej aktualne niż kiedykolwiek.

Dowiedz się więcej

Postaw na jakość

Czy Textbroker ma zastój w zleceniach? Biuro Obsługi Autorów wciąż spotyka się z tym pytaniem. Odpowiedź brzmi: nie, przeciwnie! Liczba naszych zleceń systematycznie się zwiększa. Projekty jednak nieco się zmieniają. Dzisiaj dowiesz się, gdzie i jak znaleźć nowe zlecenia, bez względu na liczbę Twoich gwiazdek.

Dowiedz się więcej

Writemonkey i focus booster pomogą pisać w skupieniu

Niejeden człowiek zajmujący się pisaniem musi wypróbować wiele narzędzi, by przekonać się, którymi najlepiej mu się pracuje. Przedstawiamy dziś dwa nowe programy, które pomagają autorom w pełni skoncentrować się na pisaniu tekstu na komputerze.

Dowiedz się więcej

Jak stworzyć idealny poradnik

Drodzy Autorzy Textbrokera,

jak wiadomo niemal wszystkie produkty można obecnie kupić przez Internet, a wiele sklepów internetowych oferuje nawet błyskawiczną dostawę do domu. Jednak kto w tym wszystkim pełni rolę kompetentnego doradcy klienta? Otóż wszystkie szczegółowe informacje o produkcie, zaczerpnięte niejednokrotnie z grubych katalogów i przekazywane wcześniej przez kompetentnych, uprzejmych sprzedawców są dzisiaj niewątpliwie tak samo ważne. Zmienił się tylko rodzaj ich przekazywania. 

Dowiedz się więcej

Rola słów kluczowych w optymalizacji SEO

W temacie optymalizacji witryn pod kątem wyszukiwarek jeszcze nie zostało powiedziane ostatnie słowo. Pojawiające się na bieżąco zmiany i rozbieżne opinie sprawiają, że postanowiliśmy odświeżyć ten temat, tym bardziej, że od czasu naszej ostatniej publikacji dotyczącej tekstów SEO i słów kluczowych minęło już sporo czasu. Jednak nawet upływający czas nie zmienił faktu, że największe znaczenie dla Google i internautów miały i w przyszłości nadal mieć będą słowa kluczowe.
Dlaczego są one właściwie tak ważne dla copywriterów i właścicieli stron internetowych? Tego dowiesz się poniżej.

Dowiedz się więcej

POKOCHAJ INTERPUNKCJĘ

Lubisz pisać, ale nie możesz przekonać się do interpunkcji? Jedna z naszych autorek radzi, jak zrozumieć i pokochać przecinki, pauzy, myślniki oraz inne znaki 🙂

Dowiedz się więcej

Managed-Service

Textbroker oferuje szeroką gamę usług Managed Service. Managed Service da Ci dodatkową pomoc oraz osobistego account managera, zawsze wtedy, gdy przekażesz nam zarządzanie Twoimi projektami.

Poproś o niestandardową wycenę!

Self Service

Potrzebujesz aktualnego contentu? Zarządzaj więc swoimi projektami poprzez Textbroker Self-Service. Ty wybierasz poziom jakości, cenę i autora Twoich tekstów.

Zarejestruj się za darmo!

Autorzy

Tysiące autorów z całego świata zarabiają z Textbrokerem, wiodącym dostawcą niestandardowego contentu. Zostań autorem Textbrokera i zyskaj dostęp do tysięcy projektów.

Zarejestruj się za darmo!