Poprawność językowa u autora tekstów świadczy przede wszystkim o jego kompetencjach. Przygotowując treści, z których wiedzę czerpać mają inni internauci, powinieneś wystrzegać się błędów językowych. Sprawdź, czy zdarza Ci się popełniać najpopularniejsze z nich.
MetatTitle i meta description to fragmenty tekstu, które są najistotniejszymi elementami tzw. metadanych. Brzmi to na pozór dość abstrakcyjnie i skomplikowanie, jednak nie taki diabeł straszny. Na te metadane napotyka bowiem codziennie każdy przeciętny użytkownik Internetu.
Gdy w 1858 roku pielęgniarka Florence Nightingale, aby pokazać warunki panujące w brytyjskich szpitalach polowych, tworzyła własne formy wizualizacji na podstawie statystyk, nikt nie mówił o dziennikarstwie danych. W epoce Big Data i Wikileaks temat gości na ustach wszystkich, a podejście Nightingale wydaje się być bardziej aktualne niż kiedykolwiek.
Czy Textbroker ma zastój w zleceniach? Biuro Obsługi Autorów wciąż spotyka się z tym pytaniem. Odpowiedź brzmi: nie, przeciwnie! Liczba naszych zleceń systematycznie się zwiększa. Projekty jednak nieco się zmieniają. Dzisiaj dowiesz się, gdzie i jak znaleźć nowe zlecenia, bez względu na liczbę Twoich gwiazdek.
Niejeden człowiek zajmujący się pisaniem musi wypróbować wiele narzędzi, by przekonać się, którymi najlepiej mu się pracuje. Przedstawiamy dziś dwa nowe programy, które pomagają autorom w pełni skoncentrować się na pisaniu tekstu na komputerze.
jak wiadomo niemal wszystkie produkty można obecnie kupić przez Internet, a wiele sklepów internetowych oferuje nawet błyskawiczną dostawę do domu. Jednak kto w tym wszystkim pełni rolę kompetentnego doradcy klienta? Otóż wszystkie szczegółowe informacje o produkcie, zaczerpnięte niejednokrotnie z grubych katalogów i przekazywane wcześniej przez kompetentnych, uprzejmych sprzedawców są dzisiaj niewątpliwie tak samo ważne. Zmienił się tylko rodzaj ich przekazywania.
Co ma wspólnego Google z pandą, pingwinem i innymi zwierzętami? Przeczytaj, a dowiesz się wszystkiego o aktualizacjach tej najpopularniejszej firmy świata.
By ułatwić użytkownikom i wyszukiwarkom znalezienie potrzebnych informacji, słowa kluczowe powinny być umieszczone w odpowiednich miejscach tekstu. Podajemy wszystkie ważne lokalizacje.
W temacie optymalizacji witryn pod kątem wyszukiwarek jeszcze nie zostało powiedziane ostatnie słowo. Pojawiające się na bieżąco zmiany i rozbieżne opinie sprawiają, że postanowiliśmy odświeżyć ten temat, tym bardziej, że od czasu naszej ostatniej publikacji dotyczącej tekstów SEO i słów kluczowych minęło już sporo czasu. Jednak nawet upływający czas nie zmienił faktu, że największe znaczenie dla Google i internautów miały i w przyszłości nadal mieć będą słowa kluczowe. Dlaczego są one właściwie tak ważne dla copywriterów i właścicieli stron internetowych? Tego dowiesz się poniżej.
Lubisz pisać, ale nie możesz przekonać się do interpunkcji? Jedna z naszych autorek radzi, jak zrozumieć i pokochać przecinki, pauzy, myślniki oraz inne znaki 🙂
Textbroker oferuje szeroką gamę usług Managed Service. Managed Service da Ci dodatkową pomoc oraz osobistego account managera, zawsze wtedy, gdy przekażesz nam zarządzanie Twoimi projektami.
Potrzebujesz aktualnego contentu? Zarządzaj więc swoimi projektami poprzez Textbroker Self-Service. Ty wybierasz poziom jakości, cenę i autora Twoich tekstów.
Tysiące autorów z całego świata zarabiają z Textbrokerem, wiodącym dostawcą niestandardowego contentu. Zostań autorem Textbrokera i zyskaj dostęp do tysięcy projektów.