Dobrze napisany briefing to podstawa do otrzymania wymarzonego tekstu. A przynajmniej do optymalnego zrealizowania przez autora danego zamówienia, jeśli klient dokona dokładnej specyfikacji. Niemniej jednak, w Textbrokerze mamy od czasu do czasu do czynienia z opisami zleceń, w które wkradają się przeoczenia lub w których zleceniodawca pomija szczegóły kluczowe dla zrozumienia wytycznych.
Po przeczytaniu II części naszego tutorialu, wiesz już, jak znaleźć autora i nadać zlecenie. Teraz przyszedł czas na następny krok. Musisz sprawdzić, czy artykuł odpowiada Twoim wymaganiom.
Naczelnym celem Textbrokera jest oferowanie swoim klientom satysfakcjonujących usług na każdym etapie zlecenia, od rejestracji wstępnej do otrzymania zamówionego tekstu. W trosce o to skontaktowaliśmy się z naszym coachingiem zespołowym i sformułowaliśmy dla Państwa mały poradnik, zawierający dziesięć pytań najczęściej zadawanych przez naszych potencjalnych klientów. Mamy nadzieję, że pomoże on Państwu lepiej zrozumieć ideę działania naszej platformy i odpowie na kluczowe dla Państwa pytania.
W pierwszej części naszego poradnika omówiliśmy rejestrację na platformie Textbroker, a także przedstawiliśmy różne formularze zamówień. Dziś pokażemy, jak znaleźć odpowiedniego autora do realizacji zlecenia oraz jak w prosty sposób złożyć zamówienie w naszym systemie.
Textbroker oferuje szeroką gamę usług Managed Service. Managed Service da Ci dodatkową pomoc oraz osobistego account managera, zawsze wtedy, gdy przekażesz nam zarządzanie Twoimi projektami.
Potrzebujesz aktualnego contentu? Zarządzaj więc swoimi projektami poprzez Textbroker Self-Service. Ty wybierasz poziom jakości, cenę i autora Twoich tekstów.
Tysiące autorów z całego świata zarabiają z Textbrokerem, wiodącym dostawcą niestandardowego contentu. Zostań autorem Textbrokera i zyskaj dostęp do tysięcy projektów.