Managed-Service Textbrokera według Jochena Mebusa
W wywiadzie Jochen Mebus, VP Business Development na Europę I Brazylię, wyjaśnia, jak funkcjonuje Managed-Service, czym różni się od usługi Self-Service i do kogo jest skierowany.
Internetowy content marketing nieustannie się zmienia – dzięki aktualizacjom Google’a oraz ze względu na coraz wyższe wymagania internautów. Textbroker rozwija się wraz z pojawianiem się nowych trendów. Oferujemy naszym zleceniodawcom pełne zarządzanie projektami. Zajmujemy się wyszukiwaniem odpowiednich autorów, przygotowaniem briefingu oraz językową korektą tekstów. Reagujemy na zachodzące zmiany i proponujemy dodatkową usługę, poza opcją Self-Service. Klienci mogą zlecić cały projekt zespołowi ekspertów i otrzymać wszechstronne wsparcie na każdym etapie produkcji contentu. Zdobądź wysokiej jakości teksty napisane przez wybranych autorów.
W wywiadzie Jochen Mebus, VP Business Development na Europę I Brazylię, wyjaśnia, jak funkcjonuje Managed-Service, czym różni się od usługi Self-Service i do kogo jest skierowany.
Brak komentarzy